Aan de vooravond van mijn vertrek - Reisverslag uit Velp, Nederland van Robert-Jan Richter - WaarBenJij.nu Aan de vooravond van mijn vertrek - Reisverslag uit Velp, Nederland van Robert-Jan Richter - WaarBenJij.nu

Aan de vooravond van mijn vertrek

Door: Robert-Jan

Blijf op de hoogte en volg Robert-Jan

01 Januari 2007 | Nederland, Velp

1 januari 2007,

Allereerst de beste wensen en hopelijk voor iedereen een gezond en gelukkig 2007!

Ik sta, samen met Hans, aan de vooravond van mijn vertrek naar Zuid-Afrika. Het wordt wel steeds spannender nu het zo dichtbij komt, maar ik heb er heel veel zin in! Eindelijk een nieuwe uitdaging die ik tegemoet ga..

De laatste paar weken zijn voorbij gevlogen en stonden in het teken van afscheid nemen. Wel raar dat je iedereen ineens een lange tijd niet gaat zien. Ik weet ook zeker dat ik iedereen ga missen, maar een jaar is wat dat betreft ook zo voorbij. Daarnaast kan je met de techniek van tegenwoordig elkaar ook zo bereiken. Maar aan de verhalen te horen gaan er veel mensen op bezoek komen, dus ik ben benieuwd! De skottelbraai staat al klaar...

Zo, ik ga nu aan mijn laatste avondmaal op Nederlandse bodem beginnen en vanavond nog even wat vrienden ontvangen. Ik wens jullie allemaal veel sterkte en geluk toe in de komende periode met wat jullie ook allemaal mogen gaan doen en ik zou het leuk vinden om zo nu en dan eens wat van jullie te horen!

Ik ga jullie op de hoogte houden van mijn avonturen en mijn eerstvolgende bericht zal spoedig vanuit een zonnig Zuid-Afrika verschijnen!

  • 01 Januari 2007 - 17:19

    Stijn:

    Schurk, tot vanavond!

    (ik neem tissue's mee!)

  • 01 Januari 2007 - 20:27

    Oom Ruud:

    Jij ook een heel gezond,suksesvol en gelukkig 2007.

  • 01 Januari 2007 - 21:47

    Johan En Will:

    Robert-Jan een goede reis en start in Zuid-Afrika wensen wij jou toe!

  • 01 Januari 2007 - 23:45

    Fransheid:

    Nou Pan dat was het dan (dat rijmt ;) ) voor 1 jaar/1.5 jaar dan naturlijk. Nog net even op de valreep als team de rest van de matties verslagen met party & co, lijkt me een zekerheidje hehe. Alvast een goede vlucht en we blijven je volgen uiteraard en ik hoop dat de techniek het daar toe laat dat we kunnen skypen en msn-en etc :-) suc6 met alles.

    Gaat Tie!

  • 02 Januari 2007 - 00:00

    Peter-Wicked-Bul-enz:

    Gozerrrrrrrr

    relax avondje man!!

    ik ga je nogmaals ontzeeeeeeeeeeeettend veel plezier wensen!! hoop dat je veel leuke negerinnekes ontmoet.. ennnn

    ik ga je missen

    xje

  • 02 Januari 2007 - 06:58

    Elles:

    Ha die Robert Jan.
    Vandaag voor het eerst weer aan het werk en je bent er gewoon niet! vandaag is voor jou de spannende dag, vliegen naar Zuid Afrika! Veel succes en natuurlijk de beste wensen en een spetterend 2007!

  • 02 Januari 2007 - 08:04

    Ellen:

    Jij natuurlijk ook een gelukkig nieuwjaar en heel veel fun in South-Afrika!!

  • 02 Januari 2007 - 08:35

    Marijke:

    Hee Robert-Jan,

    Nog een paar uurtjes en dan gaan jullie al...spannend.
    ik wens je heel veel plezier in Zuid-Afrika samen met Hans. Ik blijf je volgen via je site en spreek je snel! goede reis

    xxx Marijke



  • 02 Januari 2007 - 11:16

    Alie Jenny:

    Leuk dat je ons mailt. We wensen je heel veel plezier in Afrika. We willen zo nu en dan wel eens wat van je horen, dan sturen we een mailtje terug.

    Groetjes van Antoon, Alie Jenny, Arjan, Mirjam en Roelof.

  • 02 Januari 2007 - 11:18

    Jel, Gab En Damian:

    We wensen jou een goed en geznd 2007 toe en we hopen dat je het erg naar je zin zult hebben in Africa!!!
    Liefs Jelle, Gabriella en Damian

  • 02 Januari 2007 - 11:48

    Joanna:

    hej,
    wil je ff 'n goede reis wensen en natuurlijk heel veel plezier daar in Zuid-Afrika;)

    xx mij

  • 02 Januari 2007 - 11:59

    Sjoerd V. R.:

    Gelukkig nieuwjaar en maak ze gek daar in het zuiden!

  • 02 Januari 2007 - 15:32

    Peter NAC:

    Robert, een hele goede reis!Ik hoop dat je Hans snel weer aantreft in Zuid-Afrika. Als ik had geweten dat je alleen had gevlogen met die 6 Belgen, dan had je een extra Vlaams puzzelboekje gekregen. Het eerste goede nieuws van 2007: Als jij terugkomt uit Zuid-Afrika is Aad nog trainer van Vitesse. Tot snel en heel veel plezier daar de eerste dagen!!

  • 02 Januari 2007 - 19:25

    Jochem:

    Ik zie dat je mijn tip op een site te maken niet in de wind hebt geslagen :)

    Succes met de vlucht, ben benieuwd naar je verhalen!

    x

  • 02 Januari 2007 - 21:31

    Cees En Elly:

    Robert Jan, We nemen aan dat je goed aangekomen bent en wensen je naast een voorspoedig 2007, ook een geweldige tijd in ZA

  • 03 Januari 2007 - 09:29

    Leo:

    Hey Robert-Jan, goed aangekomen? Is het weer daar een beetje beter dan hier? Moet haast wel!

    groeten aan het Jammerlappie!

  • 03 Januari 2007 - 17:18

    Remy:

    He Robert-Jan, ik hoop dat je een mooie tijd tegemoed gaat. In ieder geval de beste wensen voor dit nieuwe jaar vol uitdagingen.

    gr
    Remy G.

  • 03 Januari 2007 - 19:23

    Jojo Tuhuteru:

    Ha jochie,

    Ja ja de tijd vliegt voorbij. Ik moet zeggen dat ik het werk bij Vitens niet mis, maar wel mijn collega's. Ondanks het feit dat wij 2tjes niet zo vaak samenwerkten heb ik het heel fijn gevonden om jou als collega te hebben.
    Kots kots kots. Ik meen het echt. Ik hoop dat je in Zuid-Afrika heel veel geluk en liefde zult vinden.
    Heel veel kusjes
    Jojo

  • 07 Januari 2007 - 16:25

    Daan Richter:

    Hallo Robert-Jan, dank voor je bericht. Ik heb nog kontakt gehad met een collega in J'burg (kan z'n naam niet zo snel vinden, hij wil je graag wegwijs maken als je dit wilt. veel plezier en succes!

  • 07 Januari 2007 - 22:42

    Matteo:

    Hey Robert-Jan!

    Vanuit Guatemala wens ik jou ook een super mooi 2007! Geniet er van jongen!
    ik zal je avonturen gaan volgen op deze site!
    Groeten, Matteo

  • 10 Januari 2007 - 13:48

    Harry En Ans:

    veel succes en plezier in dat verre land

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Velp

Robert-Jan

Mijn mailadres: rj_richter@hotmail.com

Actief sinds 13 Nov. 2006
Verslag gelezen: 396
Totaal aantal bezoekers 98198

Voorgaande reizen:

02 Januari 2007 - 03 Januari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: